2014. január 2., csütörtök

Évbúcsúztató

Nagy baráti társasággal szilvesztereztünk a Vándor Gasztro-Party keretében. Igazából ez most kevésbé szólt a gasztronómiáról, hiszen inkább menetközben evett :) Én franciasalátával, kaszinótojással és májpástétomos lilahagyma lekváros falatkákkal készültem.

Franciasaláta, tonhalas kaszinótojás

A salátáról nem szólnék, azt mindenki meg tudja csinálni :) A kaszinótojás sem egy nagy különlegesség, de én megbolondítottam tonhallal, ami igencsak jót tett neki...még a Párom is megette így, pedig a főtt tojással ki lehet kergetni a világból.

Hozzávalók a kaszinótojáshoz:
6 keményre főtt tojás
1 ek tejföl
kicsi mustár
só, bors
negyed citrom leve
egy konzerv tonhal

Elkészítés:
A keményre főtt tojásokat óvatosan hosszában félbe vágom, a sárgájukat beleteszem az aprítógépbe, hozzáteszem a tejfölt, mustárt, fűszereket, citromlevet és tonhalat, szép krémesre pépesítem, majd a fél tojásokba visszatöltöm. Díszíthetem petrezselyemmel, pirosarannyal. Én - a szilveszterre való tekintettel -  óra formában tálaltam, amit egyébként Anyukámtól és a barátnőjétől tanultam, sokszor készítettek ilyet közös szilveszterekre. Látványos és ötletes :)

A pástétomos falatkákról a következő bejegyzésben olvashattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése