2014. január 6., hétfő

Nyuszi hopp-nyuszi hopp...

Egy kedves ismerősünktől kaptunk egy nyulat...na, most jönnek az állatbarátok, hogy "szegény, nyussszziiiii :( ". Tény, hogy ha én nevelgettem volna otthon, nem szívesen látnám a tányéromon, de így, hogy konyhakészen egy darab húsként volt szerencsém megismerkedni vele, semmiféle ellenérzésem nincs a fogyasztásával...és nem mellesleg roppant egészséges is! Legtöbben paprikást készítenek belőle, ami valóban nem egy megvetendő étek, de most rántottam és sütöttem...mivel az eredeti 'gazdája' azt mondta, hogy ez rántani való. Így aztán a négy lábától megszabadítottam, azokat bepaníroztam és irány az olajba. A gerincét pedig megsütöttem, s lám ez lett belőle:

Sült nyúlgerinc

Hozzávalók:
nyúlgerinc
fél csomag bacon

durvára őrölt bors

Elkészítés:
Enyhén sóztam a nyúlgerincet, mert a bacon amúgy is sós. S mivel karácsonykor nagyon jól bevált a durvára őrölt citrombors, így most is bevetettem és alaposan megsimogattam vele a nyuszink testét. Ezután szorosan betekertem bacon-nel és enyhén olajozott hőálló tálba helyeztem, kb. egy óráig nem túl magas lángon sütöttem, míg ilyen szépséges nem lett, mint a képen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése