2016. május 10., kedd

Tavaszi könnyű édesség

Vendégeink jöttek, és valami könnyű desszertet szerettem volna készíteni. Mivel idén még nem ettünk epret, így erre esett a választásom :)

Epres- banános pohárkrém


Hozzávalók:
3 dl cukrozott habtejszín
fél vanília rúd
kb.15 db eper
3 db banán
fél csomag zabkeksz
(1 lapos ek porcukor)

Elkészítés:
A habtejszínt a vanília rúd kikapart belsejével felvertem, majd összekevertem a pépesre aprított banánokkal és az eper felével. Sajnos kicsit savanykásabb volt az eper, ezért egy kis cukrot még tettem hozzá, de ez ízlés (és eper) kérdése.
A zabkekszet zacskóba tettem és durvára összetörtem. Ezután pedig csak egyszerűen rétegeztem egy pohárba. Gyors, könnyű, gyümölcsös és finom :) Ajánlom kezdő házitündéreknek is, mert tényleg pofonegyszerű :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése