2016. május 25., szerda

Csirkemell, sajt, aszalt paradicsom

Ezt a fogást is vendégeknek készítettem, akik nagyon hálás közönségnek bizonyultak, még repetáztak is 😃

Roston csirke aszalt paradicsomos sajtmártással, zöldséges rizzsel


Hozzávalók:
1 kg csirkemell filé
30 dkg vegyes sajt (füstölt legyen benne mindenképpen)
5 dl tejszín
fél üveg aszalt paradicsom
3 csésze rizs
vegyes mirelit zöldség
só, bors
olaj
1 dl száraz fehér bor

Elkészítés:
A csirkemelleket lapjában félbe vágtam, sóztam, borsoztam és kb. 2-2 percig grill serpenyőben magas hőfokon megpirítottam, majd egy tepsibe sorakoztattam őket. Alufóliával lefedve alacsony lángon nagyjából 40 percig sütöttem még sütőben.
A rizst kétszeres vízben megfőztem, amikor már majdnem megpuhult, hozzáadtam a vegyes zöldséget, majd leszűrtem.
A sajtmártáshoz a tejszínt lassú tűzön felforraltam, belereszeltem a sajtokat, valamint hozzáadtam a felaprított aszalt paradicsomot és a fehér bort is. Ízlés szerint sóztam, borsoztam, kiforraltam az alkoholt és kész is lett.
Egyáltalán nem bonyolult, de nagyon finom 😃

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése