2014. február 9., vasárnap

Egy pasis, egy csajos :)

Nos, ez a két étek egy este készült...én valami finom húsmentest kívántam, de ezt a következő kérdés szokta kísérni: "és hol a hús?" :) Így aztán készítettem egy kis disznótorost a férfiembernek, én pedig brokkolis pennét fogyasztottam.

Házi disznótoros zsíros-hagymás krumplival

Ehhez nagy receptet nem írnék, hiszen ez szerintem mindenki számára ismerős. A hurkát és kolbászt kaptuk, csak meg kellett sütni...tepsibe be, egy kis vizet alá, megszúrkálni hústűvel és sülhet is :) Sertészsíron egy fej felaprított hagymát megpirítottam és a kifőtt, felszelt krumplival alaposan összekevertem. És már kész is :)


Brokkolis penne 

Hozzávalók (kb. 3 személyes adag):
fél kg brokkoli
30 dkg penne
2 dl tejszín
5 dkg kesudió
5 dkg parmezán
3 gerezd fokhagyma
1 dl száraz fehérbor
kicsi vaj

Elkészítés:
A pennét bő forró vízben kifőzöm. Közben egy másik edényben megolvasztom a vajat, ráteszem a rózsáira szedett brokkolit, ráreszelem a fokhagymát és ráöntöm a bort. Lefedem, alacsony lángon roppanósra párolom, majd hozzáadom a tejszínt is, és picit összefőzöm. A forró leszűrt pennét összeforgattam a tejszínes brokkolival, parmezán forgácsokkal és pirított kesudióval tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése