2017. június 27., kedd

Mustáros is, tárkonyos is, hús is...finom is:)

Tárkonyos- mustáros sertésragu

Hozzávalók:
50 dkg sertés lapocka
160-180 g tejföl
tárkony
mustár
3 gerezd fokhagyma
só, bors
2 közepes sárgarépa

Elkészítés:
A sertést csíkokra vágtam, és sóval, borssal, tárkonnyal és mustárral fűszerezve és egy kis olajjal nyakon öntve a hűtőbe raktam. Nem árt neki egy egész éjszaka ebben a köntösben, de én most nem voltam ennyire előrelátó. Serpenyőben olajat melegítettem, majd megpirítottam a húst. Miután szépen kifehéredett, öntöttem alá 1-2 dl vizet, és fedő alatt, közepes lángon pároltam. Közben érdemes kóstolni, és utánfűszerezni, plusz hozzáadni a felaprított fokhagymát is. A sárgarépát julien-re vágtam és amikor 90%-osan kész volt a hús, ezt is hozzáadtam. Addig pároltam együtt, amíg a répa még roppanós, de mégis puha lett. Eztán beletettem a tejfölt, még egy kis mustárral és tárkonnyal megszórtam és kb. 5-10 perc alatt készre főztem.  Én nokedlivel tálaltam, de párolt rizzsel is kiváló :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése