2013. december 16., hétfő

Siker :)

Kicsit eltűntem az elmúlt egy hétben, aminek két oka volt: egyrészt eléggé besűrűsödtek a munkahelyi dolgaim így karácsony előtt, másrészt beteg is voltam, és munka után már sem a főzéshez, sem az íráshoz nem volt lelki erőm. De visszatértem, és rögtön egy sikerélményről szeretnék beszámolni.
Néhány héttel ezelőtt beneveztem a rumos szilva chutney-s csirketekercs receptemet a Kiskegyed receptversenyére, ahol egy zsűri választotta ki a legjobb tízet..............éééééééééééésssssssssssss az enyém is bekerült! :):):) Mindezzel pedig nyertem egy Cango&Rinaldi ékszert :):):)
Igazából nem is az ékszeren van a hangsúly, hanem azon, hogy ez volt az első olyan benevezett receptem, ami nem a szavazatokon múlott, hanem azon, hogy mit mond a zsűri...Nos, ezért érzem óriási elismerésnek ezt!














És íme a linkek:
http://www.kiskegyed.hu/kiskegyed-konyhaja/kiskegyed-konyhaja/csirkemelltekercs-szilva-chutney-val-125964

http://www.kiskegyed.hu/a-kiskegyed-unnepi-receptverseny-nyertesei-126132

Valamiért duplán jelentették meg a szöveget, de sebaj...a lényeg így is az, hogy elismerték  :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése