2014. június 17., kedd

Gyors egyszemélyes

15 perc alatt készítettem egy egyszemélyes fogást, nagyon kedvemre való lett :)

Pirított harcsakockák pesto-s spagettiágyon

Hozzávalók:
10-15 dkg afrikai harcsa
só, bors
fél citrom leve
kevés olaj
8-10 dkg spagetti (durum)
1 ek. zöld pesto
1 ek. tejföl

Elkészítés:
Feltettem egy  kis fazék vizet a tűzre, míg felforrt felkockáztam a halat, kevés olajon megpirítottam. Közben sóztam, borsoztam, rácsorgattam a citrom levét. Amikor felforrt a víz, megsóztam és megfőztem benne a spagettit. Egy kis edényben összekevertem a tésztát a tejföllel és a pesto-val, majd tányérba helyeztem. Amikor a harcsakockák ilyen szép barnára pirultak, mint a képen, ráhalmoztam a spagettire, és jóízűen elfogyasztottam.
Gyors, egészséges és finom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése